PLATA TAXELOR

STUDII UNIVERSITARE DE LICENŢĂ / MASTER

RESPECTAȚI URMĂTOARELE INSTRUCŢIUNI:

PLATA ONLINE A TAXEI DE CONFIRMARE A LOCULUI / STUDII / TAXĂ DE ÎNMATRICULARE - LICENȚĂ / MASTER
1. Taxa se poate plăti prin virament bancar, din conturi deschise la orice bancă comercială din România sau străinătate sau Online. Informațiile ce trebuie sa apară pe Ordinul de Plată sunt:
  • Numele complet: Nume de naștere, Inițiala Tatălui, (nume de căsătorie), Prenume, al persoanei pentru care se plătește taxa
  • CNP-ul persoanei pentru care se plătește taxa
  • Specializarea pentru care optează
  • Alte observații pe care le considerați utile (“taxă studii”, etc.)
  • Plata taxelor se face numai în RON
Beneficiar: UNIVERSITATEA DIN BUCUREŞTI - DIRECŢIA ID-IFR
Contul în care trebuie depuși banii este RO86 RNCB 0076 0104 5262 0312, deschis la BCR, SECTOR 5, București, Cod fiscal: 4505502


2. Taxa se poate plăti ONLINE
PLATA ONLINE A TAXEI DE CONFIRMARE A LOCULUI / STUDII / TAXĂ DE ÎNMATRICULARE - LICENȚĂ
Prin aplicația EuPlatesc.ro (click aici),trebuie să alegeți din lista facultăților CREDIS Pedagogia învățământului primar și preșcolar ID Directia_ID_IFR_EuPlatesc_taxa_studii_licenta
PLATA ONLINE A TAXEI DE CONFIRMARE A LOCULUI / STUDII / TAXĂ DE ÎNMATRICULARE- MASTER
Prin EuPlatesc.ro (click aici), trebuie să alegeți din lista facultăților CREDIS Management educațional IFR. Directia_ID_IFR_EuPlatesc_taxa_studii_master

PLATĂ TAXĂ ȘCOLARIZARE - CARD PRIMĂ CARIERĂ DIDACTICĂ


IMPORTANT!


Taxa de școlarizare se poate achita folosind cardul de primă de carieră didactică.


Plata se poate efectua doar fizic, la casieria universității din Șoseaua Panduri, nr 90 (lângă clădirea Rectoratului UB). Pe lângă cardul de primă de carieră didactică trebuie să prezentați și cartea de identitate.


Program casierie: Luni – Joi 9:00 – 14:30
Vineri 9:00 – 12:00

TREBUIE să precizați că este vorba de un program de licență/master ID/IFR de la Direcția ID-IFR CREDIS. Astfel, vă asigurați că banii se vor vira în contul Direcției ID-IFR

ATENȚIE! Chitanța de achitare a taxei plătită cu cardul de primă de carieră didactică este însoțită de factură.
Emiterea facturii se face de către Biroul Financiar al UB (clădirea Rectoratului, etaj 5). Pe factură se va menționa că este vorba de un program de la Direcția ID-IFR CREDIS.
Dovada de plată (chitanța și factura) se va transmite pe adresa de email taxe@credis.unibuc.ro


TAXE DE ȘCOLARIZARE STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ – 2024-2025

TAXE DE ȘCOLARIZARE STUDII UNIVERSITARE DE MASTERAT – 2024-2025

TAXE PENTRU DIFERITE SERVICII OFERITE STUDENȚILOR ȘI ABSOLVENȚILOR 2024

TAXE DE ȘCOLARIZARE STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ /MASTERAT 2023 – 2024

TAXE DE ȘCOLARIZARE STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ /MASTERAT 2022 – 2023

TAXE DE ȘCOLARIZARE STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ /MASTERAT 2021 – 2022

TAXE DE ȘCOLARIZARE STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ /MASTERAT 2020 – 2021

Taxe pentru diferite servicii oferite studentilor si absolventilor 2021

Taxe pentru diferite servicii oferite studentilor si absolventilor 2020


Modalități de plată a taxei de studii 

 
  • Plata taxelor se face numai în RON
  • Plata taxelor se poate face în rate semestriale, conform prevederilor contractului de studii universitare de licență / master.
 
 

Mergând la orice agenție BCR din țară, puteți depune banii cash în contul Direcției ID-IFR sau puteți plăti cu cardul sau utilizând aplicațiile bancare furnizate de către banca dumneavoastră.
Contul în care trebuie depuși banii este RO86 RNCB 0076 0104 5262 0312, deschis la BCR SECTOR 5, București, Cod fiscal: 4505502.

Pe foaia de depunere trebuie specificate următoarele informații:

  • Numele complet: Nume de naștere, Inițiala Tatălui, (nume de căsătorie), Prenume, al persoanei pentru care se plătește taxa
  • CNP-ul persoanei pentru care se plătește taxa
  • Programul de studii la care este student (ă)
  • Anul de Studii
  • Alte observații pe care le considerați utile (“rata 1”, “taxa re-examinare”, etc.)
 

Taxa se poate plăti și prin virament bancar, din conturi deschise la orice bancă comercială din România sau străinatate. Informațiile ce trebuie să apară pe Ordinul de Plată.

NU UITA! Utilizarea mijloacelor de plată electronice necesită completarea, în secțiunea ,,DETALII” a următoarelor:

  • Numele complet: Nume de naștere, Inițiala Tatălui, (nume de căsătorie), Prenume, al persoanei pentru care se plătește taxa
  • CNP-ul persoanei pentru care se plătește taxa
  • Programul de studii la care este student (ă)
  • Anul de Studii
  • Alte observații pe care le considerați utile (“rata 1”, “taxa re-examinare”, etc.)