știre-inaugurare-Rectorat-2

Admitere 2024 – sesiunea iulie-septembrie 2024

Admitere ONLINE
Banner Top
#hailaCREDIS
100%

În atenția candidaților la concursul de admitere sesiunea 2024

Important !!! Înscrierea se va efectua exclusiv online, pe platforma dedicată, activă în perioada înscrierii:

PRECIZĂRI ADMITERE – SEPTEMBRIE 2024

AFIȘ PRECIZĂRI ADMITERE SEPTEMBRIE 2024


STUDII UNIVERSITARE DE MASTER, SESIUNEA SEPTEMBRIE 2024, DOMENIUL ŞTIINŢE ALE EDUCAŢIEI

Programe de studii: – Management educațional (învățământ cu frecvență redusă – IFR)
Perioadă înscriere online: 6 septembrie, ora 9:00 – 16 septembrie 2024, ora 14:00

Probă orală – cu prezență fizică – 18 septembrie 2024 (programarea pe comisii, săli și ore se publică pe 17 septembrie 2024)
Precizări admitere detaliate: LICENȚĂ ȘI MASTER 2024

Tematică admitere: https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/eb2fb21a-8cd8-11ee-8aa6-01aa75ed71a1/language-ro

Platforma se va deschide în data de 6 septembrie 2024, ora 9.00 și se va închide în data de 16 septembrie 2024, ora 14.00.
Din platformă de admitere (admitereonline.unibuc.ro) va trebui să selectați Facultatea de Psihologie și Științele Educației – Direcția Învățământ la Distanță și Frecvență Redusă, concurs CREDIS – Management educațional (învățământ cu frecvență redusă – IFR)


Conform Ghidului candidatului pentru înscrierea online la admitere 2024, din momentul în care dosarul electronic de admitere este trimis, comisia are acces la datele candidatului, pentru a efectua verificările necesare în vederea înscrierii:

  1. Validare financiară: Plata se efectuează în contul în contul Direcției ID-IFR CREDIS: RO86 RNCB 0076 0104 5262 0312, deschis la BCR SECTOR 5, București, Cod fiscal: 4505502. Dacă plata nu a fost făcută corect, atunci veți primi mesaj de invalidare și va trebui să efectuați plata în mod corespunzător. 
    Detalii plată: TAXE ÎNSCRIERE – 2024
    Pentru recuperarea sumelor achitate în alte conturi ale Universității din București sau prin aplicația online EuPlătesc, va trebui să vă adresați secretariatelor facultăților în contul cărora ați achitat greșit taxa.
  2. Validare acte: dacă dosarul necesită modificări (de exemplu, un document nu este suficient vizibil, datele nu au fost introduse corect și complet, nu s-au folosit diacritice etc.), veți primi un mesaj de invalidare în care se va menționa exact motivul invalidării. Dosarul se va deschide exact unde trebuie operată modificarea, după care poate fi retrimis către validare.

Dacă totul este corespunzător iar dosarul a fost validat financiar și din punct de vedere al actelor încărcate, va trebui să vizualizați stadiile de mai jos pe contul creat pe platforma de înscriere online la admitere, accesând Dosarele mele:

Stadiul financiar al dosarului: Dosar Valid

Stadiul de validare al actelor: Dosar Valid


În caz contrar, trebuie să completați și să retrimiteți dosarul.

Important !!!

Un singur mesaj de validare (fie financiar, fie pentru acte) nu echivalează cu intrarea în concurs a dosarului dvs. Este obligatorie validarea ambelor componente.
Candidații vor consulta în permanență platforma de admitere https://admitereonline.unibuc.ro/și adresa de e-mail folosită în cadrul procesului de înscriere, inclusiv în secțiunea “Spam”, pentru a fi la curent cu statusul dosarului de înscriere.

Candidații vor accesa permanent, pentru a avea informații curente despre procesul de admitere, site-ul Direcției ID-IFR: https://credis.unibuc.ro/

Info admitere – e-mail: secretariat@credis.unibuc.ro

PRECIZĂRI ADMITERE – IULIE 2024
STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ, SESIUNEA IULIE 2024, DOMENIUL ŞTIINŢE ALE EDUCAŢIEI

Programe de studii: Pedagogia învățământului primar și preșcolar (învățământ la distanță – ID)
Perioadă înscriere online: 8 iulie, ora 9:00 – 18 iulie 2024, ora 14:00

Proba eliminatorie (oral – cu prezență fizică) – competențe de comunicare și abilități artistice (argumentare, dialog, citirea unui text literar/nonliterar la prima vedere) – (admis/respins) – cu prezență fizică: 22 iulie 2024, ora 8:30 (programarea pe comisii, săli și ore se publică pe 21 iulie 2024)
Precizări admitere detaliate: LICENȚĂ ȘI MASTER 2024

Platforma se va deschide în data de 8 iulie 2024, ora 9.00 și se va închide în data de 18 iulie 2024, ora 14.00.
Din platformă de admitere (admitereonline.unibuc.ro) va trebui să selectați Facultatea de Psihologie și Științele Educației – Direcția Învățământ la Distanță și Frecvență Redusă, concurs CREDIS – Pedagogia învățământului primar și preșcolar – ID


STUDII UNIVERSITARE DE MASTER, SESIUNEA IULIE 2024, DOMENIUL ŞTIINŢE ALE EDUCAŢIEI

Programe de studii: – Management educațional (învățământ cu frecvență redusă – IFR)
Perioadă înscriere online: 3 iulie, ora 9:00 – 13 iulie 2024, ora 14:00

Probă orală – cu prezență fizică – 16 iulie 2024, ora 13:00 (programarea pe comisii, săli și ore se publică pe 15 iulie 2024)
Precizări admitere detaliate: LICENȚĂ ȘI MASTER 2024

Platforma se va deschide în data de 3 iulie 2024, ora 9.00 și se va închide în data de 13 iulie 2024, ora 14.00.
Din platformă de admitere (admitereonline.unibuc.ro) va trebui să selectați Facultatea de Psihologie și Științele Educației – Direcția Învățământ la Distanță și Frecvență Redusă, concurs CREDIS – Management educațional (învățământ cu frecvență redusă – IFR)


Conform Ghidului candidatului pentru înscrierea online la admitere 2024, din momentul în care dosarul electronic de admitere este trimis, comisia are acces la datele candidatului, pentru a efectua verificările necesare în vederea înscrierii:

  1. Validare financiară: Plata se efectuează în contul în contul Direcției ID-IFR CREDIS: RO86 RNCB 0076 0104 5262 0312, deschis la BCR SECTOR 5, București, Cod fiscal: 4505502. Dacă plata nu a fost făcută corect, atunci veți primi mesaj de invalidare și va trebui să efectuați plata în mod corespunzător. 
    Detalii plată: TAXE ÎNSCRIERE – 2024
    Pentru recuperarea sumelor achitate în alte conturi ale Universității din București sau prin aplicația online EuPlătesc, va trebui să vă adresați secretariatelor facultăților în contul cărora ați achitat greșit taxa.
  2. Validare acte: dacă dosarul necesită modificări (de exemplu, un document nu este suficient vizibil, datele nu au fost introduse corect și complet, nu s-au folosit diacritice etc.), veți primi un mesaj de invalidare în care se va menționa exact motivul invalidării. Dosarul se va deschide exact unde trebuie operată modificarea, după care poate fi retrimis către validare.

Dacă totul este corespunzător iar dosarul a fost validat financiar și din punct de vedere al actelor încărcate, va trebui să vizualizați stadiile de mai jos pe contul creat pe platforma de înscriere online la admitere, accesând Dosarele mele:

Stadiul financiar al dosarului: Dosar Valid

Stadiul de validare al actelor: Dosar Valid


În caz contrar, trebuie să completați și să retrimiteți dosarul.

Important !!!

Un singur mesaj de validare (fie financiar, fie pentru acte) nu echivalează cu intrarea în concurs a dosarului dvs. Este obligatorie validarea ambelor componente.
Candidații vor consulta în permanență platforma de admitere https://admitereonline.unibuc.ro/și adresa de e-mail folosită în cadrul procesului de înscriere, inclusiv în secțiunea “Spam”, pentru a fi la curent cu statusul dosarului de înscriere.

Candidații vor accesa permanent, pentru a avea informații curente despre procesul de admitere, site-ul Direcției ID-IFR: https://credis.unibuc.ro/

Info admitere – e-mail: secretariat@credis.unibuc.ro